معرفی ۳ عطر برای افراد سیگاری

عطر مناسب افراد سیگاری
۴.۱/۵ - (۱۶ امتیاز)

جذابیت و به روز بودن چیزی است که همه افراد آن را دوست دارند. استفاده از انواع پرفیوم ها یکی از آیتم های مهم در همین راستا می باشددر انتخاب یک عطر مناسب لازم است تا موارد مختلفی را مورد بررسی قرار بدهیم؛ از جمله ترکیبات رایحه، ماندگاری و پراکندی بو و … اما علاوه بر این موارد که تقریبا برای هر انتخابی باید مورد توجه قرار بگیرند، در برخی موارد کار کمی دشوارتر می شود. و آن هم زمانی است که در انتخاب یک عطر مناسب باید تلاش کنیم تا رایحه نامطلوبی را کم اثر جلوه دهیم! به عنوان مثال این مشکل زمانی بروز می کند که فردی بخواهد با کمک گرفتن از رایحه عطرها، بوی سیگار را بی اثر کند!

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که سیگار می کشید و برای پوشش بوی آن به دنبال یک عطر مناسب هستید، حتما تا انتهای متن با ما همراه باشید.

یک از مهم ترین دغدغه های یک شحص سیگاری، بوی نامطبوعی می باشد که بعد استعمال سیگار ممکن است از وی به مشام برسد.

این بوی نامطبوع که به دلیل سوختن تنباکو و سایر مواد سیگار برروی شخص سیگاری می نشیند، تا ساعتها با وی خواهد بود و متاسفانه پخش بوی بسیار خوبی هم دارد و تا شعاع چند متری ممکن است که اطرافیان متوجه بوی سیگار شوند.

تمامی عطر های گفته شده در این مقاله باتخفیف حداقل ۱۵% عرضه می شوند

طبع بوی سیگار چگونه است؟

بطور کلی بوی سیگار طبعی سرد و افسرده ای دارد و مردم فکر میکنند با استفاده از عطرهایی با رایحه گرم می توانند آن را از بین ببرند، ولی این فکر اشتباه است.

استفاده بی رویه و زیاد از عطرهایی با رایحه گرم و قوی ممکن است سریع بوی بد سیگار را از بین ببرد، ولی در ادامه سوغاتی جز سردرد برای شما و اطرافیانتان ندارد.

اولین راه برای از بین بردن بوی سیگار، نکشیدن سیگار است، ولی چون میدونم این جمله برای افراد سیگاری تاثیر چندانی ندارد، در ادامه به معرفی چند عطر خواهیم پرداخت که تا حد زیادی بوی بد سیگار را پوشش می دهد.

ادکلن کاپیتان بلک پیشنهادی عالی برای مردان سیگاری

captain - معرفی 3 عطر برای افراد سیگاری

امروزه تنباکو و توتون که اصلی ترین ماده سیگار است، خودش به یکی از مواد اولیه تولید عطر تبدیل شده است.

شرکت های تولید کننده عطر که محصولاتی با اسانس تنباکو و توتون دارند، معتقدند افراد سیگاری با بوی این مواد احساس آرامش می کنند و حس خوبی می گیرند و این بو و رایحه اطرافیان آنها را نیز اذیت نمی کند.

یکی از ادکلن هایی که نت تنباکو دارند، ادکلن معروف کاپیتان بلک است.

کاپیتان بلک در ایران بیشتر با محصولات دخانی شهرت دارد. ولی موضوع جالب این است که شرکت تولید کننده عطر کاپیتان بلک متفاوت است با شرکت تولید کننده سیگار. شرکت آمریکایی مجوز تولید عطر کاپیتان بلک را به اماراتی ها فروخته و آنها صاحب برند ادکلن آن هستند.

رایحهٔ فوق‌العاده نوستالژیک و خاطره برانگیز کاپیتان بلک مردانه، رایحه‌ای مشابه بوی تند سیگارهای این شرکت را در خود جای‌داده است.

این ادکلن باکیفیت مردانه، دارای طبعی شیرین و اسموکی، همانند محصولات دخانی کاپیتان بلک است و ازلحاظ قدرت ماندگاری، می‌توان آن را در دستهٔ ادکلن های قدرتمندی جای داد که می‌تواند به‌راحتی، میان ۶ تا ۹ ساعت را دوام، بیاورد.

برای مردان سیگاری عطر روغنی کاپیتان بلک بسیار توصیه می شود.

ادکلن های تام فورد، فوق العاده برای ترکیب با بوی سیگار

حتما تا الان این جمله را از افراد سیگاری زیاد شنیده اید که فلان عطر با بوی سیگار اگر مخلوط بشه عالی میشه. افراد سیگاری معتقدند برخی عطرها در ترکیب با بوی سیگار، رایحه بسیار بهتری پیدا می کنند که واقعا موضوع درست و تائید شده ای است.

بسیاری از کارخانه های تولید عطر امروزه در تبلیغ محصولات خود به این موضوع که ترکیب رایحه عطر انها با بوی سیگار بسیار دلنشین می شود تاکید می کنند.

به این دسته از عطرها در زبان عامیانه عطرهای خاکی می گویند. ویژگی مشترک این عطرها، استفاده از رایحه چوب ها در آنهاست.

برند تام فورد سردسته این نوع از عطرهاست. دو محصول مردانه تام فورد عود وود و تام فورد گری وتیور و یک محصول زنانه این برند  با نام تام فورد بلک ارکید از معروفترین عطرهای ترکیبی با بوی سیگار محسوب می شوند.

ادکلن تام فورد گری وتیور و تام فورد عود وود

tom ford 711x400 - معرفی 3 عطر برای افراد سیگاری

عطر ادکلن تام فورد گری وتیور-Tom Ford Grey Vetiver عطری است با رایحه خنک و تلخ و برعکس آن عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood عطری است با رایحه گرم و تند. تام فورد با این دو عطر توانسته اکثر مردم را راضی نگه داشته و بهترین ادکلن مناسب افراد سیگاری است.

عطر تام فورد عود وود یک عطر بسیار عالی در ترکیب با بوی سیگار است و تقریبا بدون جنسیت به حساب می آید و زنان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

عطر ادکلن تام فورد عود وود-Tom Ford Oud Wood، عطری است بسیار شیک با رایحه ای بسیار متعادل از چوبها که شروعی نیمه شیرین از ترکیب رایحه عود و چوب رزوود دارد که وجود شیرینی ملایم کهربا بخوبی تلخی چوبها را کنترل میکند.

ادکلن تام فورد بلک ارکید

بلک ارکید نیز دیگر محصول شرکت تام فورد است که بدون جنسیت است اما مصرف آن بین بانوان معمول تر است. این عطر نیز در ترکیب با بوی سیگار ترکیب جذابی می شود.

ادکلن تام فورد بلک ارکید در ابتدای اسپری، با رایحهٔ چرم، عنبر و رایحهٔ وانیل که مدت بسیار زیادی بوی خود را حفظ می‌کنند، فرد را در اقیانوسی از رایحه‌های جادویی، فرومی‌برد .

پس‌ازآن با ورود طولانی‌مدت رایحه‌هایی مانند گاردنیا، لوتوس و یاسمن در لایه دوم و در انتها با بوی عناصری چون ترنج، لیمو و پرتقال ماندارین که حدوداً مدت ۱۲ تا ۱۶ ساعت را، بر روی اندامتان موج می‌اندازند، سمفونی بی‌نظیری را از رایحه‌ای جنون‌آور و مست‌کننده به وجود می‌آورد.

 عطری مناسب برای بانوان سیگاری

در دنیای امروز مصرف دخانیات دیگر زن و مرد نمی شناسد و در بین تمام اقشار و جنسیت ها دیده می شود. براساس گزارش سالانه سازمان بهداشت جهانی، نمودار استفاده بانوان از سیگار با رشد بیشتری از آقایان در حال صعود است و این یک نگرانی را در بین جامعه جهانی ایجاد کرده است

به هرحال موضوع استعمال دخانیات بین بانوان امروزه امری رایج شده و قبح آن تا حد زیادی از بین رفته است و ما تصمیم نداریم در این متن به بیان نصایح و توصیه های عدم استعمال سیگار بپردازیم.

این موضوع چه بخواهیم چه نخواهیم درجامعه وجود دارد و نمی توان آن را کتمان کرد. ما می خواهیم عطری مناسب برای بانوانی که سیگار می کشند معرفی کنیم.

 

ادکلن ایو سن لورن مانیفستو
سن لورن مانیفستو 711x400 - معرفی 3 عطر برای افراد سیگاری
ادکلن ایو سن لورن مانیفستو

ادکلن مانیفستو ایو سن لورن از معروف‌ترین ادکلن های کمپانی عظیم و بسیار مطرح ایو سن لورن است.

شرکتی که با داشتن برخی از محصولات بسیار خاص و پرطرفدار مانند ادکلن اپیوم، خود را به یکی از غول‌های تولید فوق‌العاده معتبر عطر در جهان، مطرح نموده است.

این ادکلن که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد؛ رایحه‌ای سرشار از شور و احساس را در خود جای‌داده است و یکی از ادکلن های رمانتیک ایوه سن لورن است.

این ادکلن ناب زنانه، با طبعی گرم و شیرین، ازجمله محصولاتی است که مانند دیگر محصولات این کمپانی، در بدو حضور و ارائهٔ آن به بازار، موج بزرگی را در بین طرفداران این شرکت ایجاد نمود.

در لایه اول این ادکلن رایحهٔ بسیار خوشبوی انگور سیاه و نارنج و بوی پرطراوت رایحه‌های سبز، را به رخ می‌کشد.

با ماندگاری زیادی که این ادکلن دارد، پس از مدتی نسبتاً طولانی، رایحهٔ یاسمن و سوسن دره‌ای جایگزین این عطرها می‌شود.

در آخر رایحهٔ وانیل و چوب صندل، ویژگی منحصربه‌فرد این ادکلن را نمایان می‌کند.

این عطر به دلیل ترکیب فوق العاده رایحه گل ها، برای بانوانی که می خواهند از شر بوی نامطبوع سیگار خلاص شوند توصیه می شود.

موارد اشاره شده در بالا، تنها تعداد محدودی از ادکلن های مطرح هستند که قابلیت حذف و پوشش مناسب بوی نامطبوع سیگار را دارند.

 

یک پیشنهاد برای افراد سیگاری

در نهایت یک پیشنهاد برای افراد سیگاری اینکه استفاده از عطرهای روغنی ممکن است موثرتر بوده و پوشش بهتری را ایجاد کند. وجود روغن در این عطرها و استفاده از انها برروی نبض در ترکیب با بوی سیگار، پخش بو و رایحه بهتری ایجاد کرده و به دلیل حمل و نگهداری آسانتر آنها، در فواصل کوتاه تری می توان استفاده کرد.

برای خرید بهترین و ارزان ادکلن و عطرها به سایت عطرپیچ حتما سربزنید.

کلام آخر

افراد در جامعه در زمان های مختلف نیازمندی های گوناگونی دارند. یکی از مواردی که جامعه امروز با آن مواجه است سیگار و مشکلات مربوط به آن است. البته روزگاری که مردمان تصور می کردند که سیگار کشیدن نشانه پیشرفت و تمدن است سپری شده است. و امروزه دیگر همه از مضرات آن آگاهی دارند. با این وجود هنوز هم آقایان و بانوانی هستند که از آن استفاده می کنند. در این میان یکی از مشکلاتی که هم برای فرد سیگاری و هم برای اطرافیان وجود دارد و ممکن است موجب اذیت به خصوص اطرافیان شخص سیگاری شود، مسئله بوی نامطبوع سیگار است. یکی از بهترین روش ها برای کمرنگ کردن اثر این بوی نامطبوع استفاده از عطر به خصوص عطرهای روغنی است. اما مهم است که چه رایحه ای انتخاب گردد. در این مقاله به معرفی چندین رایحه هم برای آقایان و هم برای بانوان پرداختیم. امیدواریم این موارد راهنمای خوبی برای شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *