عطرهای برتر مردانه سال ۲۰۲۰

بهترین عطر های مردانه سال 2020
امتیاز بدهید

قبل از اینکه به معرفی عطرهای برتر مردانه سال ۲۰۲۰ بپردازیم، بهتر است تاریخچه ای از تولید عطر و ادکلن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با قدمت این صنعت بیشتر آشنا شوید.

دو هزار سال قبل از میلاد مسیح، زنی بنام پاتوتی که از او به عنوان یک شیمی دان یاد شده، توانست با مخلوط کردن چند گیاه، رایحه ای خوش تولید کند.

او بعد مدتی توانست با پیشرفت در کار خود، این رایحه را بصورت روغنی خوشبو درآورد. بدین صورت برای اولین بار تولید عطر به او منتسب گردید.

صنعت عطرسازی پس از پاتوتی تا به امروز پیشرفت های بسیاری کرده و در زمره یکی از پولسازترین و پیچیده ترین صنایع محسوب می شود.

کارخانجات و کارگاه های زیادی در تمام دنیا در حال تولید و عرضه عطر با رایحه های مختلف هستند. تعدادی از آنها توانسته اند برند و محصول خود را در این صنعت جا انداخته و بقولی مرجع و معیار بسیاری از اسانس ها و روایح موجود شده اند.

هر ساله تعدادی از عطرها با استقبال بیشتر مخاطبان و دوستداران عطر و ادکلن در دنیا مواجه می شوند. مانند عطر Yom Ford Oud Wood که در سال ۲۰۱۸ یکی از پرفروشترین عطرها در تمام دنیا لقب گرفت.

 

 

۵ عطر پرفروش و برتر مردانه در سال ۲۰۲۰

اما سال ۲۰۲۰ متفاوت از سالهای پیش است . سال ۲۰۲۰ نامی را با خود به یدک می کشد که بر تمامی کسب و کارها تاثیری عجیب گذاشته است. و آن چیزی نیست جز کرونا.

بیماری که باعث تغییر رفتار و سبک زندگی انسان ها در کل دنیا شد و شرایط ویژه ای در کل دنیا بوجود آورد.

اما صنعت عطر و ادکلن در سال ۲۰۲۰ باز هم پیشرفت خود را ادامه داد و توانست به حیات و فروش خود در این سال ادامه دهد.

البته از تلاش کشور فرانسه که تعداد زیادی از برندهای معروف عطر و ادکلن در این کشور است برای زنده نگه داشتن این صنعت نباید چشم پوشی کرد.

در این سال نیز با همه این شرایط، تعدادی از مدلها بیشتر از بقیه با استقبال مردم مواجه شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین عطرها و ادکلن های مردانه سال ۲۰۲۰ از دید مشتریان بپردازیم.

 

 

۱-ادکلن مردانه Bleu de Chanel

blue - عطرهای برتر مردانه سال 2020

در سال ۲۰۱۰ کمپانی کوکو شنل اعلام کرد ادکلن جدید خودش را با نام Bleu de Chanel به بازار ارائه کرده که می تواند افراد و انتخاب های خاص را تحت تاثیر قرار دهد.

در آن ابتدا کمتر کسی باور می کرد این ادکلن در کمتر از یک سال به یکی از پرآوازه ترین مدل های این کمپانی تبدیل شود.

رایحه مرموز و آبی عمیق دریا، گریپ‌فروت و یاسمن تازه، شمارا با حس اصلی عطر bleu de chanel، آشنا می‌نماید.
ادکلن بلو شنل بی‌نهایت معروف و باکیفیت، جزو ادکلن‌های گرم محسوب می شود.

بلو شنل؛ از رایحه تندی بهره می‌برد که طراوت و تازگی بسیاری را با تم‌های بسیار قوی چوب صندل ایجاد می‌نماید. این ادکلن با توجه به تم بسیار قدرتمندی که دارد یکی از عطرهای فوق‌العاده مردانه است.

با اسپری نمودن این اسانس فوق‌العاده، در آغاز رایحه کندر و لادن؛ ترکیبی بی‌نهایت خوشبو را، به‌واسطه ماندگاری و قدرت پخش مناسب این ادکلن، به فضای اطرافتان، مانند موجی از اقیانوس سرریز می‌کنند.

اگر دنبال یک عطر رازآلود و تاثیرگذار هستید حتما ادکلن Bleu de Chanel را امتحان کنید.

 

 

۲-ادکلن مردانه Creed Aventus

creed aventuse - عطرهای برتر مردانه سال 2020

اگر بخوام در یک جمله کوتاه از سازنده این مدل تعریفی بکنم همین بس که برند creed محصولاتی لاکچری و بقول انگلیسی ها سلطنتی تولید می کند.

همانطور که رنگ بنفش در دنیا به رنگی سلطنتی و لاکچری شناخته می شود، Creed Aventus

نیز در بین ادکلن ها به سلطنتی و خاص بودن معروف شده است.

دلیل این نامگذاری هم به این دلیل است که  Aventus با الهام از زندگی یک امپراطور تاریخی خلق شده است.

این مدل، محصول یک همکاری پدر و پسری است که در سال ۲۰۱۰ تولید شد و بعد از مدتی به پرفروشترین محصول شرکت Creed تبدیل شد.

در سال ۲۰۲۰ همچنان ادکلن Creed Aventus جزو پرفروشترین های مارکتهای مجازی دنیاست و در بین تمام سران و روسای جمهور دنیا همچنان این عطر حرف اول را می زند.

این ادکلن خاص در ایران نیز به یک ادکلن دیپلماتیک معروف شده است.

 

 

۳-ادکلن مردانه Black Afgano

black afgano - عطرهای برتر مردانه سال 2020

تعدادی از مردم ادکلن مردانه را با برند بلک افغان می شناسند.شما از هر ایرانی بپرسی بهترین ادکلن یا عطری که استفاده کردی چی بوده، یکی از مدلهایی که حتما نام میبره بلک افغان خواهد بود.

واقعا علت محبوبیت و معروفیت بیش از حد این برند در ایران برای خود سازندگان آن نیز مشخص نیست.

شاید اسم بامزه آن دلیل این محبوبیت است.

ادکلن مردانه بلک افغان محصول برند ناسوماتو است که برای اولین بار در هلند تولید شد.

در مورد نامگذاری این مدل ادکلن سخن های بسیاری گفته شده است. معروفترین روایت براین امر دلالت دارد که مایع درون شیشه عطر به رنگ مشکی است و آدم را به یاد حشیش می اندازد. همین امر وجه تسمیه نامگذاری بلک افغان شده است.

مایع درون شیشه بلک افغان از شاهدانه،برگ های سبز،قهوه،تنباکو و صمغ ساخته شده است.

جالب است بدانید اکثر کسانی که این ادکلن را استفاده می کنند به او لقب جادوی سیاه داده اند.

این ادکلن در سال ۲۰۲۰ نیز همچنان جزو ۱۰ برند معروف عطر و ادکلن به شمار می رود.

فراوانی این عطر در کشورهای اسیایی و به خصوص خاورمیانه بیشتر از هرجای دیگری است. بطوری که در فصل سرما اگر به کشورهای عربی اطراف خلیج فارس سری بزنید، حتما بوی ان در تمامی پاساژها به مشامتان می رسد.

 

 

 ۴-ادکلن مردانه captain black

captain - عطرهای برتر مردانه سال 2020

یکی دیگر از عطرهای برتر مردانه سال ۲۰۲۰ کاپیتان بلک است.

در ایران برند کاپیتان بلک رو بیشتر با سیگار و دخانیات به یاد می آورند. اما درواقع کاپیتان بلک یکی از معروفترین برندهای عطر و ادکلن در دنیاست و از طرفداران زیادی در کل دنیا برخوردار است.

عطر کاپیتان بلک، گرم و تند و شیرین و با رایحه ای دودی کلاسیک است که طرفداران قدیمی و متعصبی دارد که هیچ عطر و ادکلنی را جایگزین این مدل نمی کنند.

افراد زیادی ادکلن مردانه captain black را محصول کشور امارات می دانند. این موضوع درسته اما این محصول در فرانسه تولید و عرضه می شود. ولی شرکت سازنده یک شرکت اماراتی است.

این عطر هم رایحه ای بسیار نوستالژیک دارد . تعداد زیادی از زنان ایرانی، وقتی بوی این عطر به مشامشان می رسد یاد روز خواستگاری و یا دیدارهای ابتدایی زمان آشنایی با همسر خود می کنند.

این عطر و ادکلن پرفروش ترین محصول سال ۲۰۲۰ در بین کشورهای آسیایی است و تا به اینجای سال توانسته گوی رقابت را از سایرین برباید.

 

 

۵-ادکلن مردانه Amouage Interlude

intrlude - عطرهای برتر مردانه سال 2020

این عطر تند و چوبی با الهام از هرج و مرج و بی نظمی ، لحظه ای هماهنگ را در قلب خود نقاب می زند.

این جمله ای است که شرکت سازنده در توضیح این محصول نوشته و به بهترین شکل ممکن محصول خود را معرفی کرده است. واقعا یک بی نظمی مطلق ولی هماهنگ

واقعا تمام چیزی که شما از یک رایحه ماندگار می خواهید همین است.

میزان ماندگاری مدل مردانه ادکلن Amouage Interlude بسیار بالاست و در صورت استفاده درست در محل مناسب برروی بدن یا لباس ، تا ۱۲ الی ۱۴ ساعت ماندگاری دارد.

اگر می خواهید برای اولین بار سریک قرار کاری یا آشنایی حاضر شوید، حتما این ادکلن را امتحان کنید.

مطمئن باشید از آن به بعد هر وقت شخص مقابل شما، این رایحه را حس کند به یاد شما خواهد افتاد.

نکته بسیار جالب در مورد ادکلن Amouage Interlude این است که شیشه های تولید شده برای این مدل، گاها از خود مایع داخل آن گرانتر است. زیرا ظاهر زیبا و شکیل برای سازنده آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این ۵ مورد از ادکلن های اشاره شده، تنها تعدادی از عطرهای برتر مردانه سال ۲۰۲۰ محسوب می شوند که براساس فروش فروشگاه ها و مارکت های معتبر جهانی و ایرانی استخراج شده است.

البته از عطرها و ادکلن های دیگری نیز می توان نام برد، اما موارد اشاره شده جزو آن دسته است که در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه و پرفروش بوده است.

پیشنهاد می کنیم حتما عطرپیچ را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *