مهمترین نکات در خرید عطر جیبی

عطر-جیبی
امتیاز بدهید

خرید عطر جیبی

عطر یکی از اصلی ترین آیتم های استایل شماست که شما را در ذهن ها ماندگار خواهد کرد. زمانی که عطر می زنید، علاوه بر حس خوبی که خودتان دریافت می کنید، رد خوشبویی هم از خود بر جای می گذارید. بنابراین اگر می خواهید همواره و همه جا خوشبو باشید؛ بهتر است به سراغ خرید عطر جیبی بروید. در این مقاله به معرفی جذاب ترین عطرهای جیبی و مزایای استفاده از آنها خواهیم پرداخت. اگر شما هم زیبایی و خوشبویی خود اهمیت می دهید؛ با ما همراه باشید.

جیبی به چه معناست؟

همانطور که از نامش پیداست؛ عطر جیبی در جیب جا می شود! این مدل عطرها، عطرهای کوچکی هستند که معمولا حدود ۲۵ میلی لیتر حجم داشته و می توانید آنها را همراه خود در کیف یا جیب لباستان حمل کنید.با خرید این محصولات همیشه و همه جا خوشبو خواهید بود. در واقع می توانید عطر مورد علاقه خود را به صورت جیبی تهیه کرده و همه جا همراه خود داشته باشید.

خرید عطر جیبی با ماندگاری بالا

با توجه به مشغله های کاری بالا، گاهی مجبوریم مدت طولانی را بیرون از خانه بگذرانیم و در این شرایط بهترین راه برای خوشبو ماندن، همراه داشتن یک محصول جیبی است.
شما در خرید عطر به چه نکته ای توجه می کنید؟ بدون شک ماندگاری بوی عطر یکی از اصلی ترین آیتم هایی است که حین خرید ادوکلن باید به آن توجه داشته باشید. در واقع برای خرید عطر جیبی با ماندگاری بالا باید به کیفیت آن دقت کنید.ماندگاری عطر به نسبت آب و الکل و میزان روغن آن بستگی دارد. یعنی هر چه روغن عطر از میزان آب و الکل آن بیشتر باشد؛ این عطر ماندگارتر خواهد بود.بنابراین بهتر است کالا خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید تا نسبت به کیفیت آن اطمینان داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است به جای عطر تنها ترکیبی از آب و الکل تحویل بگیرید!!

انواع عطر های مینیاتوری

شما می توانید بهترین عطر جیبی زنانه را در رایحه های ملایم و خنک یا تند و شیرین تهیه کنید. کیفیت و ماندگاری این ادکلنها با نمونه های بزرگتر آنها هیچ تفاوتی ندارد و همان بوی خوش را استشمام خواهید کرد.
همچنین می توانید بهترین مارک عطر جیبی مردانه را تهیه کرده و همواره در محل کار خود یا جلسات رسمی مهم، خوشبو ظاهر شوید. فراموش نکنید که خوشبو بودن همانند امضای شماست و هر استایل جذابی بدون بوی خوش به چشم نخواهد آمد!
بهترین عطر جیبی زنانه و مردانه در رایحه های گرم، خنک، شیرین، تلخ و ملایم به بازار عرضه شده و می توانید بر اساس سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.رایحه های گرم و شیرین برای فصول سرد سال و رایحه های خنک برای فصول گرم سال پیشنهاد می شوند و می توانند همراه خوبی برای شما باشند.

مزایای خرید عطر جیبی

شما می توانید با خرید بهترین مارک عطر جیبی مردانه، استایل خود را تکمیل کرده و به جذابیت خود بیافزایید. همچنین عطر جیبی ارزان به شما این امکان را خواهد داد که در هر جایی خوشبو باشید بدون اینکه هزینه گزافی برای عطر پرداخت کنید. خرید این محصولات یک سری مزایای دیگر هم دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
• حمل آسان
اندازه کوچک این عطر باعث شده تا حمل آن آسان باشد. این عطر کوچک را می توانید در کیف یا جیب لباس و مانتوی خود حمل کرده و هر جایی که خواستید از این عطر استفاده کنید.
• تنوع زیاد
تنوع بالای عطر مینیاتوری موجب شده تا کاربرد بالایی داشته باشد. در واقع شما می توانید یک نسخه جیبی از هر عطری که دوست دارید همواره با خود داشته باشید و از خوشبو بودن لذت ببرید.
• ارزان قیمت بودن
ممکن است خرید عطرهای گران قیمت در توان ما نباشد ولی با خرید این کالا می توانید همواره بوی خوشی از خود بر جای بگذارید. در واقع نسخه جیبی از لحاظ کیفیت و ماندگاری هیچ تفاوتی با نسخه کتابی عطرها ندارند و شما می توانید با پرداخت مبلغی کمتر، عطر مورد علاقه خود را داشته باشید.
• خرید آسان
خرید این ادوکلن ها آسان است چون تعداد بالاتری از آنها موجود است و می توانید رایحه مد نظر خود را راحت تر و با قیمت کمتر داشته باشید.
• رایحه فوق العاده
برخی تصور می کنند که این محصولات، رایحه عطر اصلی را ندارد. این تصور غلط است! در واقع ادکلن جیبی تنها حجم کمتری نسبت به عطر اصلی داشته و از لحاظ رایحه، کیفیت و ماندگاری تفاوتی با عطر اصلی ندارد.
• مناسب برای بانوان و آقایان
تمامی بانوان و آقایان خوش پوش می توانند از ادکلن های جیبی استفاده کنند. از بهترین ادکلن جیبی زنانه تا بهترین مارک ادکلن جیبی مردانه همگی برای آقایان و بانوان خوش سلیقه طراحی شده اند.همیشه به یاد داشته باشید که عطر مانند امضای شما پای استایلتان است. پس در انتخاب آن حساس باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *