عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

men acter
امتیاز بدهید

عطر بازیگران مرد مشهور

شاید برای شما جذاب باشد که بدانید عطر بازیگران مرد معروف هالیوود چیست؟در این مقاله ما به شما چند عطر یا برند عطر را معرفی می کنیم که محبوب دل هنرمندان مرد مشهور هستند.

Chris hemsworth

ایشان که بیشتر بخاطر بازی در نقش تور درسری فیلم های شرکت مارول شناخته می شوند،عطر های برند هوگوبوس را استفاده می کنند.از آن جایی که عطرهای مردانه این کمپانی معمولا طبعی سرد و تند دارند،نشان می دهد که کریس همسورث طرفدار عطر هایی با طبع خنک هست.پس برند هوگوباس جزو برند هاییست که عطر بازیگران مرد معروف را تامین می کند.

Chris hemsworth 400x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

شما می توانید فقط با ثبت ایمیل خود از تخفیفات هفتگی عطرپیچ خبردار شوید.

Daniel craig

به راحتی می توان گفت که یکی از با ابهت ترین بازیگران هالیوود آقای دنیل کریگ هستند.ایشان ششمین شخصیت اصلی در سری فیلم های جیمز باند هستند که طبق نظرسنجی مردمی بهترینشان نیز هست.
تعجب برانگیز نخواهد بود که بگویم ایشان طرفدار عطر هایی با طبع تلخ و سرد هستند.آنطور که از رسانه ها و مصاحبه های آقای کریگ فهمیده می شود،ایشان بیشتر عطرهای خود را از برند سلطنتی کرید تهیه می کند.بخش زیادی از عطر بازیگران مرد هالیوود و جهان از برند کرید خریداری می شود.

Daniel craig 400x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

George Clooney

کمتر کسی در دنیا است که اسم جورج کلونی به گوشش نخورده باشد.این بازیگر که چندین بار نامزد گلدن گلوب و اسکار شده در یکی از مصاحبه های خود عطر مورد علاقه خود راCreed aventusمعرفی کرده است.ایشان همچنین عطر هایی را از برند دیور استفاده کرده است.

george clooney 651x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

Henry cavil

قطعا عطری که پسر شایسته سال۲۰۱۸انتخاب می کند برای دنیای مد و فشن بسیار مهم است.هنری کاویل از طرفداران برند دانهیل است.او تا به حال از عطر هایی چون دانهیل بلک ودانهیل قهوه ای استفاده کرده است پس می توان فهمید که آقای کاویل از عطر هایی با طبع گرم و تلخ که مایل به شیرین هستند خوشش می آید.

Henry cavil 400x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

Jake Gyllenhaal

این بازیگر جوان که پسر استیون جیلنهال است،به تازگی فعالیت خود را در دنیای سینما به خصوص سینما اکشن افزایش داده است.انتظار می رود عطری که جیک جیلنهال استفاده می کند،عطری تند و گرم باشد اما برخلاف نقش های خشنی که تا به حال بازی کرده است،عطر این بازیگر اترنتی از برند کلوین کلاین است که بویی خنک و شیرین دارد.

Jake Gyllenhaal 1 400x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

Jason Momoa

عطر مورد علاقه جیسون موموآ یک ویژگی منحصر به فردی دارد و آن ارتباط با یکی از معروف ترین فیلم هایش یعنی آکوامن هست.موموآ از عطر کولواتر که ساخته برند دیویدوف است استفاده می کند.شاید بپرسید کولواتر چه ربطی به فیلم آکوامن دارد.برای پاسخ به این پرسش باید بگویم تا وقتی که از کولواتر استفاده نکنید نخواهید فهمید منظورم چیه.از این محصول استفاده کنید تا بدانید عطر بازیگران مرد چه تفاوتی با دیگر عطر ها دارد.

Jason Momoa 400x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

Tom hardy

تام هاردی را که همه میشناسیم.پس دیگر توضیحی در مورد سابقه اش نمی دهم.این مرد خوشتیپ که در حوزه مدلینگ هم فعالیت دارد،طرفدار برند تام فورد است.البته ایشان فقط عطر های خود را از تام فورد نمی خرد بلکه از لباس ها و محصولات دیگر این برند لاکچری هم استفاده می کند.

Tom hardy 400x400 - عطر بازیگران مرد مشهور چیست؟

منبع

https://www.fragrantica.com/

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *