عطر جدایی میاره … آیا واقعا کادو دادن عطر به یک عزیز، باعث دوری می‌شود؟

هدیه-باعث-دوری-میشه؟
۴.۱/۵ - (۹۱ امتیاز)

شاید شما هم شنیده باشید که عطر می‌تواند عامل جدایی و دوری شود و به همین دلیل از خریدن آن برای طرف مقابل خود هراسان باشید. اگر شما هم این عقیده را دارید و یا کسانی را می‎شناسید که چنین باوری دارند، بهتر است این مطلب را انتها مطالعه کنید تا این باور که عطر جدایی میاره را به طور کامل از ذهن خود دور کنید و با خیال راحت این هدیه ارزشمند و خاطره‌انگیز را برای عزیزان خود خریداری کنید.

عطر جدایی میاره … آیا واقعا کادو دادن عطر به یک عزیز، باعث دوری می‌شود؟

عطر چیزی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم؛ این ماده خوشبو، به دلیل رایحه بسیار دلنشینی که دارد، به بخش مهم از زندگی ما تبدیل شده است و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که به فکر شیک‌پوشی خود باشد و از عطر استفاده نکند.

کد تخفیف پنهان شده در این مقاله را پیدا کنید و اولین سفارش خود را با ۱۰% تخفیف تجربه نمایید

جدایی میاره؟ - عطر جدایی میاره ... آیا واقعا کادو دادن عطر به یک عزیز، باعث دوری می‌شود؟
هدیه دادن باعث دوری میشود یا نه؟ این موضوع مقاله ای است که در عطرپیچ منتشر شده است

منشأ نامشخص باور عطر جدایی میاره

عطر جدایی میاره یا نه؟ عطر جدایی میاره شایعه‌ای مخصوص ایران است. عطر یک کادوی مناسب و ارزشمندی است که آن را به بسیاری از دوستان و آشنایان خود هدیه می‌دهیم، اما هنوز برخی افراد هستند که با کادو دادن عطر استرس می‌گیرند؛ استرس از اینکه نکند باعث دوری و جدایی شود.

منشا و چرایی باور ناصحیح عطر و جدایی در ایران، مشخص نیست؛ ولی خرافه بودن آن کاملا مشخص است. اصلا به چه دلیل یک ماده خوشبو که می‌تواند باعث نزدیک شدن افراد و ثبت خاطره خوش با بوی خوبش بر ذهن ما شود، باید باعث جدایی و دوری افراد شود؟ مطمئن باشید که عطر جدایی نمی‌آورد و این یک باور غلط است که متاسفانه در میان مردم بسیار باب شده و آن‌ها را از کادو دادن این ماده خوش‌بو دور کرده است.

آیا حقیقت داره که عطر جدایی میاره؟

شاید شما هم زمانی می‌خواهید برای طرف مقابله خود کادویی بخرید به دنبال این هستید که چه کادوهایی باعث جدایی می‌شود تا از خرید آن‌ها اجتناب کنید. آیا ساعت جدایی میاره؟ آیا حلقه جدایی میاره؟ آیا رز زرد نفرت و جدایی میار؟ کادو عطر جدایی میاره؟ تمامی این‌ها سوالاتی هستند که شاید شما هم در زمانی که می‌خواهید کادویی برای عزیزانتان بخرید، از خود پرسیده باشید. اما بهتر است بدانید تمامی این‌ها خرافات هستند و می‌توانید به راحتی هر کادویی که دوست داشتید برای طرف مقابل خود خریداری کنید و ترس و استرس درباره جدایی وی از خود نداشته باشید.

جدایی میاره چرا اینگونه فکر میکنند؟ - عطر جدایی میاره ... آیا واقعا کادو دادن عطر به یک عزیز، باعث دوری می‌شود؟

دلایل احتمالی و فلسفه عطر جدایی میاره

همانطور که بیان شد منشا و چرایی باور ناصحیح عطر و جدایی هنوز مشخص نیست و تا کنون هیچ کسی نتوانسته درباره آن دلیل علمی بیاورد. هیچ رد و نشانی از ریشه این باور در فرهنگ‌های مختلف دنیا یافت نشده است. شاید بتوان گفت که ریشه چنین عقیده‌ای در تجربیات افراد مختلف بوده است و تصادفا بعد از کادو دادن یا کادو گرفتن عطر اتفاق بدی در رابطه آن‌ها به وجود آمده باشد و این عقیده به ذهن آ‌ن‌ها رسوخ پیدا کرده باشد. البته امروزه جای خوشحالی است که این عقیده در میان مردم کم رنگ‌تر شده است و افراد کمی هستند که به چنین چیزی باور داشته باشند و بسیاری از زوج‌ها برای تقویت بنیان رابطه خود به یکدیگر عطر کادو می‌دهند.

اتفاقا بسیاری از کارشناسان بر این باورند که رایحه خوش تا مدت‌ها در ذهن فرد قابل باقی می‌ماند و حتی با استشمام یک رایحه بعد از گذشت چندین سال، فرد سریعا به یاد خاطرات گذشته خواهد افتاد و یادآوری گذشته یکی از کارکردهای رایحه و عطر می‌باشد.

در زمان کادوگرفتن شایعات را فراموش کنید

اگر دوست دارید عطر هدیه بدهید، بی‌شک با این سوال که آیا طرف مقابلتان از هدیه شما خوشحال می‌شود یا خیر؟ مواجه شده‌اید. در هر صورت عطر یک هدیه کاملا سلیقه‌ای است و ممکن است که بازتاب منفی نیز داشته باشد. اما کاملا یک هدیه لوکس به حساب می‌آید و باید این عقیده که عطر جدایی میاره را کاملا از ذهن خود حذف کنید. البته برای کادو دادن عطر باید جوانب متفاوتی را بسنجید و عطر مناسب با سلیقه طرف مقابل خود برای وی خریداری کنید، به طور مثال تیپ شخصیتی، فعالیت‌های روزمره، استایل‌، نوع شغل و … می‌تواند در انتخاب عطر بسیار تاثیر گذار باشد و با بررسی آن‌ها می‌توانید گزینه مناسبی را انتخاب و به عنوان کادو خریداری کنید.

خرید عطر گرمی

جدایی میاره چرا؟ - عطر جدایی میاره ... آیا واقعا کادو دادن عطر به یک عزیز، باعث دوری می‌شود؟
هدیه دادن باعث دوری میشود یا نه؟ این موضوع مقاله ای است که در عطرپیچ منتشر شده است

احادیثی از معصومین در (ع) در مورد استفاده از عطر و هدیه دادن

اهمیت استفاده از عطر و خوشبو بودن به قدری بالا است که حتی بزرگان دین و ائمه نیز درباره آن روایت‌های بسیار زیادی در این باره دارند و اتفاقا هدیه دادن و زدن آن را بسیار پیشنهاد کرده‌اند. اسلام را به عنوان دین پاکیزگی و نظافت نیز می‌شناسند و به همین دلیل احادیث بسیار زیادی از عطر زدن و خوشبو بودن در جامعه را داریم. در ادامه برخی از این احادیث را بیان می‌کنیم.

 

• حضرت محمد (ص) می‌فرمایند: بوی خوش، قلب را تقویت می‌کند.

 

• امام علی (ع) می‌فرمایند: خداوند، از بنده‌های آلوده که هر کسی با او بنشیند وو بیناییش را از وی می‌گیرد، نفرت دارد.

 

• امام صادق می‌فرمایند: هر که در هر روز خود را بوی خوش معطر کند، تا شب عقلش با او باشد.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت عطر پیچ درباره این باور که عطر جدایی میاره صحبت کردیم و دلایل خرافه بودن آن را نیز بیان کردیم. با توجه به مطالب ذکرشده، شما می‌توانید با خیال راحت برای شریک زندگی یا عاطفی خود عطر بخرید و یا از او عطر بگیرید و ترسی از جدایی افتادن بین خودتان نداشته باشید.اگر برای انتخاب رایحه مدنظرتان تردید دارید به محصولات عطر اصل ما سر بزنید و در صورت نیاز به مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید عطر اصل

جدایی می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد اما مطمئن باشید که قطعا کادو دادن یا گرفتن عطر یکی از این دلایل نیست و به جای این افکار، می‌توانید برای تقویت روابط خود، عطر یا ادکلن هدیه بدهید و لحظات زیبای زندگی خود را با بوی خوش hi-atrpich و دلنشین در ذهنتان ثبت کنید.در انتهای این مقاله هم چند ادکلن باکیفیت و با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم که طبق تجربه کارشناسان عطرپیچ و نظر کاربران برای هدیه دادن به بهترین شخص زندگیتان واقعا مناسب است.اما اگر شما از طریق این مقاله برای خرید این محصولات اقدام کنید ما به پاس اعتماد شما،خریدتان را کادوپیچ کرده و برایتان ارسال می کنیم.

پیشنهاد ویژه برای ولنتاین

16 دیدگاه برای “عطر جدایی میاره … آیا واقعا کادو دادن عطر به یک عزیز، باعث دوری می‌شود؟

  1. زرا گفته:

    من واسش عطر گرفتم ولی بعد که واسش فرستادم یکی بم گف که جدایی میاره خیلی ترسیدم و استرس اینو دارم ک نکنه ازم جدا بشه…💔

  2. هلیا گفته:

    به خدا جدایی میاره به کسی عطر هدیه ندید من به زنداییم عطر دادم تا اینکه از اون موقع که ۵ سال میگذره نیومده خونمون

    • تیم تولید محتوا گفته:

      شما از کجا اطمینان دارید که جدایی حتما حاصل از هدیه دادن یا گرفتن یک عطر میتونه باشه بجز اینکه این یک تلقین باشه

    • مصطفی نظریان گفته:

      عطر جدایی میاره من هرچقدر گفتم این چرا گرفتی. گفت خرافات هست آخرش جدایی آورد کاش کسی بدون باید با این عطر چی کار کرد

      • تیم تولید محتوا گفته:

        باعرض سلام خدمت آقا مصطفی گرامی
        چقدر اطمینان دارید که این جدایی براثر عطر میتونست باشه؟ آیا واقعا عطر میتونه جدایی بیاره؟

  3. ... گفته:

    من برای شخص خاص زندگیم عطر هدیه دادم چند ماه بعدشم جدا شدیم نمدونم واقعا دلیلش عطر بوده یانه💔

    • تیم تولید محتوا گفته:

      هیچ دلیل علمی یا عقلانی نمی تواند قبول کند بخاطر عطر بوده باشد بلکه بخاطر حس خوب و ماندگاری که بعد از هدیه گرفتن عطر در فرد ایجاد می شود رابطه به احتمال زیاد مستحکم تر نیز می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *