خرید عمده عطر از عطرپیچ | فروش عطر عمده + کد تخفیف

خرید-عمده-عطر
۴.۷/۵ - (۱۹۴ امتیاز)

خرید عمده عطر به بهترین صورت

عطر به استایل شما رسمیت می بخشد و تکمیل کننده تیپ شما خواهد بود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که بر اساس نظر روانشناسان، عطر تاثیر شگفت انگیزی در نظر و دیدگاه دیگران نسبت به شما دارد. با این حال اگر از عطر مناسب استفاده نکنید، شاهد این تاثیرات هم نخواهید بود. بنابراین کافیست برای خرید عمده عطر به سراغ فروشگاه های معتبر(همانند عطرپیچ) بروید. در این مقاله قصد داریم ابتدا نکات مهمی درباره خرید عمده عطر گرمی بگوییم و سپس به معرفی بهترین شرکت های فعال در بازار فروش عمده عطر گرمی بپردازیم با ما همراه باشید.

البته مدنظر داشته باشید که شما میتوانید خرید عمده عطر و ادکلن را از عطرپیچ توقع داشته باشید.در انتهای مقاله خواهیم گفت که چرا ما بهترین جا برای فروش عمده عطر و ادکلن هستیم.

توجه داشته باشید خرید های عمده از ۲۰۰ میل به بالا انجام میگیرد.برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با ما تماس بگیرید

مهمترین نکات در خرید عطر عمده

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید عمده اسانس عطر باید به آن توجه داشته باشید این است که عطرهای مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. در واقع تهیه عطر به تعداد بالا از یک فروشگاه نامعتبر ضرر بزرگی برایتان به همراه خواهد داشت و اعتماد مشتریان خود را از دست می دهید.در واقع برخی فروشگاه های نامعتبر؛ عطرهای خود را با نسبت الکل بالایی به فروش می رسانند. به این ترتیب حجم محلول بالا رفته و ماندگاری آن کم می شود. در صورت تهیه محصول فیک یا بی کیفیت، مشتریان خود را از دست خواهید داد. در همین جا باید به قیمت عطر کیلویی هم دقت کنید. همیشه قیمت بالا نشانه کیفیت بهتر نیست و همچنین خرید عطر ارزان باکیفیت فقط با تجربه بالا امکان پذیر است.

در ادامه مقاله یک کد تخفیف ۱۰ درصدی ویژه کاربرانی که تازه با ما آشنا شدند ،برای خرید عطر های گرمی تعبیه شده است. از اینجا به بعد مقاله را با دقت مطالعه کنید و با پیدا کردن کد تخفیف، خرید اولتان را چه بصورت عمده و چه بصورت تکی با ده درصد تخفیف تجربه فرمایید

بنابراین در خرید حجم بالای عطر باید به فروشگاه معتبر سر زده و از برندهای با کیفیت عطرهای مورد نظر خود را تهیه فرمایید.نکته دیگر در خرید عطر عمده ای این است که به سراغ فروشگاه هایی بروید که اغلب مغازه داران و عطرفروشی های با سابقه و محبوب از آن فروشگاه خریدهای عمده خود را انجام می دهند.همچنین با خرید گزینه های متنوعی پیش روی شماست و می توانید عطرهای تند، شیرین، تلخ، ملایم یا خنک از مارک های مختلف را سفارش دهید تا آیتم های متنوعی برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید.

در واقع مشتریان به سوی مغازه ای می روند که تنوع عطرهایش بیشتر باشد و با بهترین قیمت عرضه کند. پس با کاهش قیمت اسانس عطر لیتری این ویژگی محبوب را به مغازه خود اضافه کنید.یکی دیگر از مزایای خرید عطر به صورت عمده این است که می توانید عطرها را با قیمت مناسب تری تهیه کنید. در واقع فروش عمده عطر نسبت به خرید خرده عطر ارزان تر بوده و به صرفه تر خواهد بود. بنابراین اگر نیاز به رایحه در حجم بالا دارید، بهترین گزینه عمده است.

معرفی چند شرکت معروف برای خرید عمده عطر گرمی

اگر به فکر راه اندازی مغازه هستید و می خواهید پرفروش عطرهای دنیا را خریداری کنید تا مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنید؛ علاوه بر اینکه باید محبوب ترین عطرهای زنانه و مردانه دنیا را بشناسید،باید با شرکت های معتبر اسانس سازی را هم آشنا شوید.توجه کنید سه مورد اول بهترین شرکت های تولید عطر و اسانس گرمی هستند و آخرین موارد برند های معتبر در سطح جهان اند که محصولات معروفی از آنها هم به صورت ادکلن و هم عطر کیلویی به بازار عرضه شدند.

شرکت لوزی سوییس

این شرکت را می توان مطرح ترین شرکت فعال در بازار ایران دانست.اکثر مشتریانی که طرفدار این مدل محصولات هستند،با محصولات لوزی آشنایی دارند پس خرید عمده عطر لوزی را در اولویت خود قرار دهید.

شرکت جیوادان (ژیوادان) سوییس

این شرکت سوییسی مورد اعتماد اکثر برند های حوزه مد و فشن مثل دیور،ورساچه و .. است. خرید عمده عطر های جیوادان بسیار بسیار باارزش است البته که اگر فقط محصولاتی که بهترین گرید را دارند خریداری کنید.

اکسپرشنز فرانسه

این شرکت هم از باسابقه ترین ها در ایران و جهان است که اتفاقا بهترین محصولاتش را می توانید در بازار های ما پیدا کنید. ویژگی اصلی محصولات شرکت اکسپرشنز، نزدیکی رایحه به نسخه اصلی است که باید گفت انصافا طراحانش در این زمینه بسیار عالی عمل می کنند.

عطر های پاکورابان
این روایح محبوب ،محصولی از کشور اسپانیاست که اغلب رایحه ای تند و طبعی خنک دارد.معمولا در نت های آغازین با عطری از گریپ فروت و ماندارین مواجه می شویم که با نت هایی از عنبر و نعنا هندی پایان می یابد.

عطر های ورساچه
اگر قصد فروش عمده عطر را دارید؛ حتما به سراغ اسانس های این برند محبوب بروید. ورساچه کمپانی نام آشنا از ایتالیاست و اغلب روایح شیرین و تند و طبعی خنک را به مشتریانش معرفی می کند. غالبا این رایحه های محبوب ترکیبی از نت های میوه ای و عنبر و درخت بلوط هستند.

عطر کلوین کلاین
یکی از محبوب ترین برند عطرهای زنانه دنیا که می تواند گزینه مناسبی در ذهن شما باشد. این کمپانی عطر از کشور آمریکاست که با اغلب محصولاتش نت های انار، ارکیده و چوب ماهوگونی در آمیخته و اثری هنری خلق کرده است.

عطر رالف لارن
این عطر رایحه ای تند و طعمی خنک داشته و با نت هایی از نارنگی ماندارین، مریم گلی، ریحان، گل شمعدانی، جیر، مشک و خربزه ترکیب شده است. این عطر ساخت کشور آمریکاست و یکی از محبوب ترین عطرهای دنیاست که بدون شک مشتریان زیادی را به سوی خود جلب خواهد کرد.

عطر لالیک
اگر جزو عطربازان حرفه ای باشید؛ حتما نام عطر لالیک را بسیار شنیده اید پس برای خرید حتما به سراغ این عطر شگفت انگیز بروید. این عطر محصولی از کشور عشق یعنی فرانسه است و با طبع خنک و رایحه رویایی خود، شما را به شهر قصه ها می برد. عطر لالیک ترکیبی از نت های یاسمن، بادام، آفتابگردان، فلفل سیاه، دانه تونکا، چوب صندل و وانیل بوده و رایحه ای تند و شیرین برایتان به ارمغان می آورد.

عطر سن لورن
اگر به فکر فروش عمده عطر هستید، عطر سن لورن را از دست ندهید. این عطر با طبع گرم و رایحه شیرین خود شما را شیدای خود خواهد کرد. عطر فرانسوی سن لورن ترکیبی از نت های گلابی، شکوفه پرتغال، یاس، قهوه، شیرین بیان، وانیل و چوب کشمیر می باشد.

یک نکته طلایی

این موردی که قصد گفتنش را داریم، شاید خیلی به سود فروشندگان عمده نباشد اما قطعا برای کسانی که می خواهند تازه به بازار کار وارد شوند حیاتیست.پس با دقت فراوان این مورد را دنبال کنید.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در اول کارتان ، از تعداد محدودی محصول معروف ، حجم های بسیار بالا تهیه hi-atrpich نکنید به جای این بیایید و محصولات زیاد را در حجم های کمتر خریداری کنید و بعد از آزمون خطاها و بررسی کشش بازار ، محصولات معروف را بیشتر خریداری کنید.همچنین بهترین کار اینست که با برند ها و شرکت های مختلف کار کنید مثلا یکبار خرید عمده عطر لوزی داشته باشید و بار دیگر سراغ دیگران بروید.

عطر عمده از کجا بخرم؟ از عطرپیچ

در آخر باید بگوییم که ما در فروشگاه عطر و ادکلن عطرپیچ با اکثر شرکت های معتبر کار میکنیم و می دانیم که بهترین محصول را کدام کمپانی دارد پس در مرحله اول بهترین مشاوره را به شما خواهیم داد. علاوه بر این اکثر کالا هارا همیشه موجود داریم و می توانیم به سراسر ایران ارسال کنیم پس با خیال راحت به ما اعتماد کنید و بدانید که به اعتمادتان بهترین پاسخ را خواهیم داد.برای سفارش خرید عطر عمده به صورت گرمی یا کیلویی با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای “خرید عمده عطر از عطرپیچ | فروش عطر عمده + کد تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *